آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

كمي عاشقانه...

1392/9/29 12:34
نویسنده : مامان كتي
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

نوزده ماهه مادر

دلم براي روزهايي كه با خيال راحت ميومدم و برات مينوشتم تنگگگگگگگگگگگگگ شده گل من

اين روزها كمي سرم گرم شده با تو،با خونه جديد،با زندگي...

منو ببخش براي تاخير تبريك تولد نوزده ماهگيتقلب

براي ننوشتن مطلب هجده ماهگيتمژه

براي اون همه عكسي كه ازت گرفتم ولي وقت نميكنم بزارم تو وبلاگتناراحت

براي همه كوتاهي هاي سهوي، مامان كتي رو ببخش شيرينمخجالت

اين روزها عاشق ترم ميكني وقتي دونه دونه كلمات شيرين رو از زبون ميشنوم و برام دلبري ميكني

بهت قول ميدم يه قول جدي ...شیطان

كه انشالله به زودي بيام و عكسهاتو بزارم و كلي از شيرين زبونيات بگم عشق آسموني، فرشته زميني ام ماچ

 

فقط تيتر وار مينويسم كه بعدا يادم نره.انشالله ميام و مفصل پست ميزنم...بغل

عكسهاي سقاي مادر

در اومدن دندونهاي جديدت

واكسن هجده ماهگيت

جابجايي خونه

حرفها و اداهاي تازه ات

عكسهاي شب يلداي امسالت كه انشالله فردا شب ازت ميگيرمنیشخند

و ............. كلي حرف كه دارم واست بزنم عشقمممممممممممممممممممممم

راستي مهديار دومين يلدات پيشاپيش مبارك آقا

به همه دوستهاي گلم هم تبريك ميگم شب يلدا رو انشالله هميشه خونه هاتون گرم وجود عزيزانتون باشهقلب

آمين 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 17:15
عزیز دلم 19 ماهگیت مبارک...ناراحت نباش کتی جون...منم مدتیه همین طوری هستم...روزها همین طوری میان و می گذرن و من هیچ کاری نکردم...جلوی زمان و که نمیشه گرفت!!!!! انشالله میای و یه عالمه عکس می ذاری...منتظرم...
مریم مامان عسل
15 دی 92 3:45
سلاممممممممممممم. دلم براتون تنگ شده کتی جونم و مهدیار عزیزم. ممنون که به یادم بودی مهربون. منتظر این همه عکس و حرف نگفته ات هستیم. ان شالله که به سلامتی تغییر منزل دادید.