آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

بعد مدتها کمی خاطره بازی...(2)

1393/6/15 23:39
نویسنده : مامان كتي
2,527 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار در همدان

بعد مدتها کمی خاطره بازی...

مهدیار

گنجنامه

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

 بنرخوش امد گویی جالب در شهربازی رنگین کمان

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مقبره بوعلی سینا

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

مهدیار

آخخخخخخخخخخ بخورم تورو عشق مامان

مهدیار

 

پسندها (3)

نظرات (9)

سميرا مامان اميررضا
20 شهریور 93 13:08
سلام مامان کتی خوبی عزیزم؟ماشالاه مهدیار کوچولو مردی شده دیگه.... امیدوارم همیشه به خوشی و شادی باشید عزیزم
مارینا
13 مهر 93 23:53
سلام ...ای جانم مهدیار عزیزمممممم.....کتییی دلم خیلی برات تنگ شده .........
مامان كتي
پاسخ
منمممممممممممممممممممممم
نگارنده:سمیرا
14 مهر 93 11:40
عزیز دلم با این پشمک خوردنش..... ترنم که توی شهر بازی من را بیچاره کرد.گفت من نوشمک میخوام.گفتم نوشمک کجا دیدی ؟گفت این بچه داشت می خورد.همه جا سراغ نوشمک گرفتم و گفتند نداریم.بعد فهمیدم پشمک میخواد نه نوشمک!!!!!!!!!!!!!!
مامان كتي
پاسخ
هههههههههههه ای جونم از دست این بچه ها
نگارنده:سمیرا
14 مهر 93 11:41
ایشالا که بهت خوش گذشته باشه عزیز دلم...
ساره
27 مهر 93 14:49
ملیحه
3 آذر 93 2:31
سلام کتی جونممممممم وای که چقد دلم برات تنگیده خوبی؟ هزار ماشالله به این گلپسر چقد بزرگ شده بوسسسسس مواظب خودت باش بوسسسسسسس یه عالمه شکلک دسته گل و ماچ و بوسه
مامان كتي
پاسخ
سلاممممممممممممممممم خوبی عشقولی؟ کوجایی بابا منم دلم برات تنگ شددددددددددددددددددده مرسی عزیزم منم همینطور
یازرلو
11 دی 93 19:06
سلام . خوبید ؟ این وبلاگ جدیدم هست. خوشحال میشم دیدن کنید
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 12:24
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم
همراه رایانه
8 تیر 94 8:23
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir