آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

تولد سه سالگی آقا مهدیار با تم بن تن

1394/4/8 3:04
نویسنده : مامان كتي
3,047 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد سه سالگی آقا مهدیار به درخواست خودش با تم بن تن برگزار شد

البته یه جشن کوچولوی خانوادگی بود

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

 

تووووووووووو

زیباترین هدیه خدایی 

برای من

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

برای ماااااااااا

تولدت مباررررررررررک عشقم

پ.ن: کیفیت عکسها پایینه چون با موبایل گرفتم و دوربینم در دسترس نبود

پسندها (2)

نظرات (3)

همراه رایانه
21 تیر 94 12:22
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مریم مامان عسل
16 مرداد 94 5:32
سه سالگیت مبارک عزیزممممم ماشالله چه بزرگ شدی مهدیار جونم. سلام کتی عزیزم. مرسی که به یادم بودی. من گرفتار شدم خواهر جان. دیگه وقت وبلاگ آپ کردن نداشتم. واسه عسلی یه خواهری آوردم. الان سه ماه و نیمه شده. اگه پیاممو خوندی شماره تو خصوصی برام بزار با تلگرام واتساپ یا وایبر بهت پیام بدم. فدات. بوس
مامان كتي
پاسخ
سلام مریمیییییییی ای جونم عزیزمممممممم خیلی سورپرایز شدم الحمدالله حتما شمارمو میزارم بیصبرانه منتظر دیدن عکس گل دخملیام روزشونم مبارک بوسسسسسسسسسس
صبا
9 شهریور 94 15:02
سلام دوست عزیز اتفاقی با وبتون آشنا شدم، پسرم هم اسم پسر شماست و یکسال کوچکتر، ماشاالله چه پسر نازی دارید خدا بهتون ببخشه خوشحال میشم بهمون سر بزنید من لینکتون میکنم با اجازه
مامان كتي
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم زنده باشه گل پسرتون با افتخار بنده هم لینکتون میکنم