آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

روزي كه من به جمع مامانا اضافه شدم

1391/10/10 14:34
نویسنده : مامان كتي
527 بازدید
اشتراک گذاری

 

اون روز يعني ١٣٩٠/٧/٦ من ساعت ١٣ از سر كار مستقيم رفتم داروخانه و دوتا بي بي چك خريدم چند روزي بود به اينكه مامان شدم شك داشتم بلافاصله اومدم خونه و اولين بي بي چكم به خاطر استرس خراب شد و دومي ++++++ شد كلي اشك شوق ريختم و خوشحال شدم بلافاصله رفتم ازمايشگاه و تست دادم كه شكر خدا اونم ++++ شد


من و بابا مهدي هنوز باورمون نميشد واسه همين رفتيم پيش خانم دكتر نصيري كه پزشك من هستن و ايشون هم گفتن كه بله ما داريم مامان بابا ميشيم و واسم پرونده تشكيل داد و گفت تاريخ زايمان انشالله ١٣٩١/٣/٨ ميشه

خلاصه خيلي خوشحال شديم و بابا مهدي شب بهمون سور داد

عزيزم عاشقتيم

 

 

 

 

تو هديه خدا و عيدي خانم فاطمه معصومه (س) به من و بابا هستي و همين طور كادوي تولد مامان كتيخجالتقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نی نی آینده
1 مهر 91 10:14
سلام با خوندن این پست شما اشک شوق ریختم الان دلم میخواد منم همچین خبر خوشی برای وبلاگ نی می آینده مون پست کنم لطفا دعایم کنید مامان مهدیار از ته دلتون