آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

ای تمام زندگی و هستی ام...

1392/3/2 20:36
نویسنده : مامان كتي
929 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

 

 

 

 

همسر عزیزم!

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود.

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسین جون
9 خرداد 92 17:56
سلام وای این عکس بابا مهدی جونم روزت مبارک چقدر قشنگه خودتون درستش کردین؟ میشه به منم یاد بدین چطوری میتونم رو عکسا بنویسم؟


عزيزم بله خودم درست كردم
با برنامهLeomoon persian TTT مينويسم