آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

عشق من تولدت مبارك + تولدت مبارك بابا مهدي جونم

1391/5/19 20:31
نویسنده : مامان كتي
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

18 مرداد 1358 فرشته من پاشو روي زمين گذاشت و بعد چند سال شد

 

زندگي من

 

تو هیچی کم نداری؛
برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک مهديم

 عاشقتم

 

هميشه وقتي موقع نوشتن عاشقانه هام ميشه نميدونم چي بايد بگم

شايد همين كه كنارمي برام همه چيزه و فقط كلمه عاشقتم

ميتونه اوني باشه كه دلم ميخواد بهت بگم

مهدي من ، باباي مهديارم

هميشه سايه ات بالاي سرمون

دوستت داريم تا دنيا دنياست 

 

اگه ميخواهيد عكساي منو تو تولد بابا مهدي ببينيد

 

 

 

 

 

 

 

منم براي بابا جون يه كادوي كوچولو خريدم

آخه اولين ساله كه توي تولد بابا مهدي هستم 

 

 

 

 مهديار ميگه: بابا مهدي دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سارانگ (نونا)
20 مرداد 91 2:27
داداش مهدی سنگ ایل چوکهاهه یو(خودتون میدونید کافیه )
هه هه هه هه ه ه هه ه ه ه ه ه هههه شیطان شدم!!!!!


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مرسي شيطون بلا
خاله سارا
20 مرداد 91 2:33
داداش مهدی عزیییییییییییییز تولدت مباررررررررررررررررررررررررک
چوکاههههههههههههههههههههههههههه
انشاا... 120 سال عمر با عزت در کنار کتی و مهدیار داشته باشی




مرسي خواهر خوبممممممممممممممممممم
خاله ثریا مهمان شما
20 مرداد 91 21:33
سلامممممممم داداش مهدی عزیزممممم
تولدتتتتتتتتتت مبارک
ایشاا... تولد 100000 سالگیت رو با کتی و مهدیار جشن بگیری


مرسي خواهر گلم ممنوووووووووووووون
صحرا
21 مرداد 91 2:26
دولتتتتتتتتتتتت بگلدمممممممم


خدا نكنهههههههههههههههههههههههههههههه
مریم مامان عسل
24 مرداد 91 13:16
وای قربون خودت بشم با اون دستبند خوششششگلت!
ماشالله هزار ماشالله
آقا مهدی تولدتون مبارک. سالیان سال زنده باشید و سایه تون بالای سر این مادر و پسر گل باشه انشالله.
مهدیار گلم که آب و رنگ زندگیه!


ممنونم مريم گلم از محبتت خيلي ماهي
مهدي هم تشكر ميكنه

مامانی وروجک
26 مرداد 91 0:24
کتی جون ایول.چه تولدی .مبارک باشه


ههههههههههههههههههه
مررررررررررسي