آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

نه ماهگيت مبارك عشق آسموني من

1391/11/29 20:35
نویسنده : مامان كتي
504 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

دوستت دارم بيشتر از خودم كمتر از خدا

 

عزيزتر از جونم، مهديارم،نه ماه با هم بودنمون گذشت و توي اين نه ماه انگار كه تو آسمون سير ميكنم ، انگار با اومدنت،فرشته آسموني من، منم از زمين كنده شدم.

خدا با دادن تو نعمت بر من تمام كرده،تمام هستي ام

فقط بااااااااااااااش

تا عاشقي كنم

با

تو

با

حنده هايت،گريه هايت،ناز كردنت،ماماو بابا گفتنت، سينه خيز رفتن و ورجه وورجه هايت،نگاه دلبرانه ات،صداي دلنشينت،لبخنده كشنده ات

با

بودنت

مهربان آفريدگارم شكررررررررررررررررررر

بودن مهدي و مهديارم و خانواده ام

تماممممممممممممممممممممممممممممممم


دنياي من هستيد

 

 

 

 

پ.ن: به دليل نداشتن كي برد تا اطلاع بعدي از گذاشتن آپ معذورمخجالت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
29 بهمن 91 23:22
نه ماهگیت مبارک عزیزم
ارغوان
30 بهمن 91 11:17
9ماهگی مهدیار جون مبارک
مینا مامی لیانا
1 اسفند 91 0:23
9 ماهه شدنت و وارد شدن به ماهه 10 از زندگی زیبات مبارک باشه جان جان
خاله سارا
1 اسفند 91 12:02
نه ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااررررک عشقم خدایااااااااااااااااااااا شکرت دوستتون داریم
خاله ثریا مهمان شما
1 اسفند 91 12:04
سلام عشق خاله عمر خاله 9 ماهگیت مباااااااااااااااااااررررررررک دوستت دارم جیگر خاله
مامان گل
5 اسفند 91 14:01
دوستتان دارم مهدیار گلم نه ماهگیت مبارکککککککککککککک