آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

عاشقانه اي براي 10 ماهه ام

1391/12/27 23:45
نویسنده : مامان كتي
433 بازدید
اشتراک گذاری

مهديار 10 ماهه من

 عاشقتم

من

مادرت

كتي

با تمام وجود،از اعماق قلبم،عاشقتم،فرشته اي كه پروردگار مهربون براي من و بابا مهدي 10 ماه پيش از آسمونا به زمين خاكي فرستاد تا با اون چشمهاي نافذ و نگاههاي ديوونه كنندت هر روز بيشتر از ديروز ما رو مجذوب خودت كني.

الحق كه خدا بدرستي راه و رسم دلبري رو يادت داده و من فقط در برابر اين همه نعمتي كه خدا بهم داده ميتونم بگم: خدااااااااااااااااااااااااااااااا جون عاشقتمممممممممممم

بابت داشتن:

مهدي، همه دارو ندارم و كوه پر صلابت زندگيم كه بودنش برام همه چيزه.

مهديار،شيشه عمرمممممممممم،دارو ندارممممممممم،بود و نبودممممم.

خانوادم،كه معناي واقعي خانوادن برااااااام،يعني دلگرمي،آرامش،عشق،محبت بي دريغ و...

10 ماهه هر روز كه بيدار ميشم كنارم يه فرشته خوابيده،پاك،معصوم،آسموني،از جنس عشق

مهديار

تو

ثمره يه عشق پاكي

باششششششششششششششششششششش

تا

عاشقي كنم مامي


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
28 اسفند 91 1:08
خدا انشالله همیشه عزیزانت رو در پناه خودش حفظ کنه و همیشه شاهد خوشبختی و موفقیتشون باشی کتی جان...
عید نوروز بر شما مبارک باشه دوست خوبم سال بسیار خوبی برات آرزو دارم
مهدیار عزیزمو از طرف من ببوس


ممنونممممممم از دعاي خوبت مهربونمممم
همچنين شما
عيد شما هم مباررررررررررررررك خانوم گل
مهديارم دست بوسه