آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

دومين عكس جوجو

1391/10/9 20:08
نویسنده : مامان كتي
2,646 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام هستي منفرشته
تمام وجودمخجالت
دارو ندارم
دوستت دارم گلمماچ
دو روز پيش رفته بودم سونو گرافي تا براي مرتبه دوم روي ماه تو رو ببينم
واي جوجو نميدوني چكار ميكردي هر چي خانم دكتر تلاش كرد تكون بخوري حركت نميكردي من كلي خنديدم و به خانم دكتر گفتم جوجو مثل مامانش لجبازهخجالتمژه
خلاصه خانم دكتر به من گفت برم يه سانديس شيرين بخورم و بيام تا دوباره تو رو ببينه شايد برگردي سمت ما آخه پشتت رو به ما كرده بودي شيطونكزبان
بعد از خوردن سانديس دوباره خانم دكتر تو رو توي مانيتور نشونم داد كه برگشته بودي به پهلو و من تونستم روي ماه گلم رو ببينم واي قربون تو بشم من
واي جوجو ماشاالله چه نازبودي عشق مادردلقک
شيطون يه چند باري هم بالا پايين پريدي و دلبري كردي از مامان
فداي روي ماهت بشه مامان كتي بالاخره باهم ديگه و به ياري خدا تونستيم يك سوم از راهمون رو باهم بريم و سه ماهگي رو پشت سر گذاشتيماوه
شش ماه ديگه تو مياي تو بغلم گل من
منتظريتيم من وبابا مهدي قلب

پانوشت: يكم آذر سونو ان تي و آزمايش غربالگري انجام دادم خدا رو شكر همه چي خوب بود خجالتقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)