آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

اين روزهاي پسرم 23 هفته و 5 روزگي(پنج ماه و نيمگيت مبارك گلم)

1391/10/12 21:53
نویسنده : مامان كتي
711 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام

با توجه به درخواست هاي زياد طرفدارهاي پسرم و اينكه من مامان تنبلي هستم و زود زود آپ نميكنم


امروز اومدم تا از عشقم بگم
پسرم اين روزهاماشالله ديگه واسه خودش يه پا بروسلي شده

مدام منو لگد ميزنه الهي قربونش بشم

به حوادث اطراف من كاملا واكنش نشون ميده

به صداي بابا مهدي واكنش نشون ميده مخصوصا وقتي براش شعر ميخونه اونم با لگد زدن به من بهش جواب ميده

فكر كنم آقا مهديار شكمو باشه چون وقتي گرسنه ميشم مدام منو لگد بارون ميكنه و حتي اگه خواب باشم اينقدر لگد ميزنه تا بيدارم كنه

اين روزها يكمي دلم قلمبه تر شده و تو مدرسه چند تا از مامانابالاخره متوجه شدن من ني ني دارم و كلي ذوق زده شدن و يه عالمه توصيه كردن

ديگه به تكون خوردن هاي مهديار عادت كردم و يه جورايي باهاش ارتباط نزديك برقرار كردم

و اگه تكون نخوره حتي واسه مدت كوتاه دلم براش تنگ ميشه

دوست دارم زود تر بياد تو بغلم تا بتونم از نزديك خنده و گريه اش رو ببينم و براش غش برم
الهي مامان فدات بشه فرشته 
بابا مهدي هر شب برات شعر ميخونه و كلي قربون صدقه ات مير
ه

فرشته ي پاك و مهربونم كه خدا تو رو از آسمون برامون فرستاده مواظب خودت و من باش پسرم

و به موقع بيا تو بغلمون عشقم

خدا ميدونه چقدر عاشقتيم مهديار همه ما (من ، بابا مهدي ، بابا جون ، مامان گل ، مادر جون ، خاله سارا ، خاله ثريا ، عمو رضا ، خاله زي زي )

دوستت داررررررررررررررريم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)