آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

ششمين تير عشق!!!!!!

1392/4/24 1:28
نویسنده : مامان كتي
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

24تير امسال ششمين تير عشق ما به هم پرتاپ شد!!!!!!!!


 

مهدي جونم ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد . آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار مهديارمون عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم …

 

 

 

زیباترین لحظه دنیا زمانیست که در آغوش تو آرامش را با تمام و جودم حس میکنم...
پر از محبت... گرم... دلنشین...
شک ندارم تو برای من آفریده شدی بهترینِ من!

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت : که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت : که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون او خود زیباست، مظهرایستادگیست سربه زیرو با نجابتست
 مهديم سالگرد عقدمون مبارک …

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
24 تیر 92 1:37
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7



چشمممممممممم
رو چشم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 تیر 92 2:20
سالگرد یکی شدنتون مبارک عزیزم
ممنون از حضور سبزت


مرسيييييييييييي عزيزم
كاري نكردم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم مامان عسل
7 مرداد 92 9:18
همیشههههههههههه خوشبخت باشییییییییییییییید.



مرررررررررررررسي عشقم
مريم جوووووووووونممممممممممم
مریم مامان عسل
7 مرداد 92 9:19
بزن اون دست قشنگه رو به افتخار دوست گلم و همسر مهربونش!
چشم بد ازتون دور باشه....


هههههههههه
مرسي شرمنده ميكنيدددددددد خانوممممممممم
ممنونم از دعاي خوبت