آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

♥♡♥14=12+2♥♡♥

1392/5/7 22:45
نویسنده : مامان كتي
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به زودي اين پست پر از عكس و مطلب ميشه ...

 

 

الوعده وفاااااااااا...

 

بسم الله الرحمن الرحيم

بالاخره بعد از مدتهاي طولاني و طلسم شدن جريان خريد كي برد ما كي برد دار شديم.هورااااااااا.بزن دست خوشگله روتشویقخلاصههههههههه اومديم تا با كلي عكس و خاطره دلي از عزا دربياريم انشالله.نیشخند

اول از همه يه تبريك به مهديار جونم بدهكارم بابت چهارده ماهگيش چون نتونستم آپ بزنم.مهديارم،جونم،نفسم،تولد چهارده ماهگيت مبارك عزيز دل مامان و بابا،نور ديده،چراغ خونه.دوستت داريممممممممممم.قلبماچ

الان كه دارم اين پست رو كامل ميكنم شما دقيقا يك سال و دو ماه و دوازده روزته،عمر من.اين روزا شيرين تر از هميشه اي،شيرين تر از عسل و هر چيز شيريني كه تو اين دنياست.اين روزا چنان از ما مخصوصا بابا مهدي دلبري ميكني كه بيا و ببين،اونم همش قربون صدقت ميره و برات ضعف ميكنهخنده

 

 

تو اين مدت شيرين كاريهاي زيادي ياد گرفتي كه از همه اطرافيانت دلبري ميكني.طرز نگاهت،حرف زدنت،بغض كردنت،خنديدنت،لوس شدن و ناز كردنت،هر كدوم به تنهايي منو و بابا و بقيه رو ديوونه ميكنه.

 

 

حالا بريم سراغ چند تا عكس و توضيح:

 

 

اولين كفش تابستوني

 

 

اولين گاز مهديار

فداي جاي دندونت نفسسسسسسسسس

 

مهديار در بام تهران

 

مهديار پيشي ميشهزبان

 *** بهش ميگم مهديار پيشي شو... اونم اين شكلي ميكنه

 

 

 

 

لطفا براي ديدن بقيه عكس ها به ادامه مطلب برين

مررررررررررررررررسي

 

 

 

 وقتي مهديار موش ميشهنیشخند

 *** بهش ميگم مهديار موش شو... اونم اين شكلي ميكنه

 

 

مهديار ذوق زده بعد از صاحب شدن ساعت گردني مامان گلخنده

 

بفرمايين نودل و بلالخجالتنیشخند

 

اينم استخر خاله زي زي كه ما به عنوان زمين بازي براي آقا مهديار استفاده ميكرديم

 


عافيت باشه عشق من

مهديار به حمام ميگه (آب تَ) يعني آبتنيخنده

برگرفته از شعر شالاپ شولوپ آبتني

سي دي چرا

بگو ماشالله

 

تو كجا قايم شدي؟؟؟؟؟؟؟

 

ههههههههه آهان رفتي تو جعبه لگونیشخند

 

مهديار و ميدان امام اصفهان

مهديار و ايليا جون

پسر دختر عموي مامان كتيخجالت

مهديار و ايليا جون و رها گلي

رهااااااااااا گريه نكنناراحت

اينم رهاي خندانخنده

مهديار نماز خوان

*** مهديار تا صداي اذان رو ميشنوه ميگه (اَبَر)يعني الله و اكبر

ميخوام نماز بخونم

قربونت بشه مامان  الهييييييييي

منم براش مهر و سجاده ميارم اونم شروع ميكنه به سجده كردن

 

واي خداااااااااااا

مامان فدات فرشته من


اينجا مهديار بعد از كوتاهي مو توسط مامان كتيخجالتزبان

 

مهديار و به قول خودش پي

ههههههههه

منظورش توپخنده

 

 

 

 

مهديار و صندلي راكي كه بهش ميگه تاب تابزبان

 

شما بگين هندونه واقعي كدومه عايا

خخخخخخخخخخخخ

 

*** اينجا اولش مهديار هندونه رو ديد گير داد كه پي ، پييييييييي

يعني توپ منو بدين

من هي نگاه كردم خدايا توپش كه اينجا نيست ديدم هههههه هندونه رو ديده

خلاصه آورديم باهاش بازي كنه تا آروم بشه

 


 

 

مهديار و عينك آفتابي

الهي فداااااااااااي اون نگاهت بشم من جيگررررررر

 

اولين لوازم التحرير آقا مهديار

 

مهديار در حال نقاشي

فداي پيكاسوي خودم بشمممممممممم من

 

 

مهديار قبل از خريد پاستيل

امكانات نبوده با خودكار نقاشي ميكشهنیشخند

 

مهديار و رومخيخندهخنده

اينو بابا مهدي تو بوستان نهج البلاغه واسش خريده

 

كيك تولد مامان گل

مامان گل تولدت مبارككككككككككككككككككككككككككككككككككككك

 

 

مهديار ايستادي؟!!!!!!!!

 

ماشالله ماشالله

چشم نخوري انشالله

 

مهديار و ماشين سواري و پدر جونقلب

 

مهديار و كادو روز پدرچشمک

 

مهديار بابا برات چي خريده؟؟؟؟؟؟

كتاب!!!!!!

 

مهديار و ارشيا

*** ارشيا متولد امريكا بود و براي تفريح همراه مامانش به ايران اومده بود و با يه لهجه خيلي با مزه فارسي رو حرف ميزد

ما باهم توي قطار دوست شديم

 

مهديار در پارك 92/5/6

***  عكسها زياد كيفيت نداره چون اول اينكه با گوشي گرفتم و دوم اينكه در حال حركته

 

وووووووووووو

حسن ختام عكسها

يه عكس جديد از مرواريدهاي عشقمنیشخند

 

اميدوارم خسته نشده باشين

و

مرسي كه همراه ما بودين در مرور خاطرات اين مدت مهديار

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پشیمون نمیشی- قول میدم
30 تیر 92 15:21
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22159
سمان مامان آرشیدا
7 مرداد 92 23:41
آخی عزیزم. چه عکسای نازی.
آفرین به مامانی که همه ولینها رو به تصویر کشیده. عالی بود مثله همیشه.

دندوناشو موش بخوره موش کوچولووووو
غذا خوردنش و 2تا 2 تا بلال خوردنش رو قربون.



الهي مرسي عزيزم ك هميشه مياي به ما سر ميزني مهربونم
دوستتوون داريم
بوس براي آرشيدا خورشيد خانوم
مریم مامان عسل
8 مرداد 92 8:12
کتیییییییییییییییییی رحم کن دختر!
خوب من وقتی با تک تک عکسا کلی ذوق مرگ شدم چجوری با این همه عکس یکی یکی نام ببرم بگم اون عکسش دلمو برد اون عکسش منو مردوند؟!

اول بگم هزاررررررر ماشالله. من چشمم شور نیست ولی حتما براش اسپند دود کن.

قربون 5 دندونی خودم که یاد گرفته خودشو لوس کنه و موش بشه پیشی ملوس بشه!

موهای مهدیارو چه ماهرانه خط گرفتی کتی! بیا به داد کله ی فرفری عسل برس که شبیه بچگیای میرزا کوچک خان جنگلی شده بچم!

اون عکسا که تو بازار با کلاه ازش گرفتی خعلی باحال و جیگرن.

اون هندونه وسطی رو میشه من بخورم آیا؟؟؟
دوستتون دارممممممممممم




ههههههههههههه در جواب اين همه محبت من فقطططط
سكووووت ميكنم
والا خب چي بگم؟؟؟؟
عاشقتم وسلاممممممممممممممممم
مامان گل
9 مرداد 92 12:19
سلام مهدی جان و کتی گلم
ماشالله به پسر گلتان ا میدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید و لبخند بر لبتان باشد مهدیار است مامان گل


مررررررررررسي مامان گلم
دوستت داريم هوارتااااااااااااااااا
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله سارا
9 مرداد 92 12:32
وووووووووواااااااای عشقمممممممم عزیزممممم
اینقدر ذوق زده شدم از دیدن عکسات
ماشاا... هزار ماشاا...
پدر جونم عکساتو دید خیلی ذوق کرد
مامان کتی بازم عکسای باحال بذار واسمون
بووووووووووووووووووووووس




مرسي خاله سارا گلممممممم
الهي بابا هم ديد؟
هههههههههههههههههههههه
چشم حتما انشالله از اين به بعد تند تند آپ ميزنم
ریحانه
10 مرداد 92 17:26
سلام.

چه وبلاگ نازی!!!!

من ریحانه خواهر دانیال هستم می خواستم

خدمتتان عرض کنم من شما رو لینک کردم اگر

میشه شما هم من رو لینک کنید.



باتشکر .ریحانه




با افتخار لينك ميكنم عزيزممممم
مامان هستي
12 مرداد 92 12:41
سلام عشقم
ماشالا داري خاله جون. خيلي عكسهات قشنگه

ماشالا چندتا هم دندون كباب‌خوري داري كه.... ماشالا هزار ماشالا


ممنوننننننننننن خاله مهربون
بوس براي هستي جوووووون
مامی آوید
12 مرداد 92 15:21
ای جانمممممممممم چقده بلا شدی مهدیارجون....پیشی و موشی هم میکنی؟؟؟؟؟ الهیییییییی
عکساتم که خیلی نازنننن ماشالاااااااااا
دست مامانی درد نکنه بات آپلود کردن اینهمه عکس...
بوسسسسسسسسس واسه این جیگر خوش خنده


هههههههههههه آره ماشالله بلايي شده

مرسي خاله مهربون كه هميشه به ما سر ميزني
بوس براي آويد نمك
ریحانه
13 مرداد 92 8:07
سلام مامان مهدیار جون.

از بازدیدتون ممنونم.

من دوازده سالمه امسال میرم ششم.


الهييييييييييييي اي جانممممممممم
انشالله دانيال جونم به سلامتي پاهاي خوشگلشو رو زمين بزاره
بازم به ما سر بزن
خواهر مهربون
مامان حسین جون
17 مرداد 92 15:01
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله آپم بیا عزیزم منتظرتم