آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

من و مهديار و هفته 33

1391/10/10 14:20
نویسنده : مامان كتي
730 بازدید
اشتراک گذاری

 

در اين هفته وزن آقا مهديار كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شود. چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست او كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهاي او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند. اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد.

 

الهي مامان فدات بشه عشق من كه ماشالله هزار ماشالله اين روزها اينقدر شيطون بلا شدي كه خدا ميدونه

ديگه از دست تو نه شب دارم نه روز به من رحم كن مامان

 

عاشقتم شيطونكم الهي مامان كتي قربونت بشه عمر من

مهديارم ديگه كم كم داري مياي به سلامتي تو بغل مامان ها

اين روزها تو خونه ام و سر كار نميرم و بيشتر استراحت ميكنم انشالله از دوشنبه بايد دوباره برم سر كار اميدوارم كه اذيت نشي مهربونم

 

 


 

اين روزها ديگه واكنش كامل نشون ميدي به حرفهاي مامان، قلبمه ميشي و يهو سر ميخوري مثل ماهي

اين روزها يكم سنگين شدم و ميشينم ديگه بلند شدنم خيلي سخته

قبلا اين شكلي بودم ها 

اما الان تنبل خانومم 

ولي در هر شرايط من عاشقتم هر جوري باشم هر جوري بشم فقط تو سالم باش و سلامت بيا تو بغلمون عزيزم

 

 

ماچماچماچماچماچماچبازم ميگم دوستت داريمماچماچماچماچماچماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)