آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

بازم ما رو ترسوندي وروجك

1391/10/10 14:22
نویسنده : مامان كتي
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق من

خوبي فرشته

ديشب با يه حركت غير منتظره حسابي ما رو ترسوندي بلا

نزديك هاي عصر بود داشتيم فوتبال ميديدم كه چند تا تكون خوردي بعدش ديگه تا ساعت 11 شب هيچ عكس العملي نشون ندادي هر چي من شيريني جات خوردم فايده نداشت دلم هم بدجوري درد گرفته بود

خلاصه من و بابا مهدي حسابي ترسيده بوديم

هر چقدر هم باهات حرف زديم و قربون صدقه ات رفتيم فايده نداشت كه نداشت

تا اينكه تصميم گرفتيم شبونه پاشيم بريم بيمارستان پاسارگاد كه قراره انشالله اونجا به دنيا بياي

 


خلاصه با كلي دعا و استرس رفتيم اونجا بهمون گفتن بريم بلوك زايمان من كلي ترسيده بودم فكر ميكرديم واقعا تو ديگه ميخواي بياي پيشمون

بعدش خانمه گفت برم تو اتاق و صداي قلبتو گوش داد و خدا رو شكر همه چي خوب بود و شماي شيطونك هم تو اون 10 دقيقه 4 تا تكون خوردي بلا

با اينكه از دستت عصباني بودم ولي كلي خوش حال شدم كه شكر خدا خوب بودي الحمدالله

بعدش تماس گرفتن با دكتر خودم و ايشون هم يه قرص تجويز كردن و گفتن كه شنبه برم مطبشون

كارمون كه تمام شد اومديم خونه و من خدا رو شكر كردم كه شما حالت خوبه ديگه تا برسيم خونه ساعت از 12 نيمه شب هم گذشته بود

بابا مهدي ميگفت خوب شد بهانه اي شد رفتيم بيمارستانتم ديديم

بنده خدا چي بگه ديگه از دست تو شيطونكككككككككككككككككك

ديگه مامان و بابا رو اذيت نكن و پسر خوبي باشششش آقا مهديار تازه تنها مارو نتروسندي كه همه نگران شما شده بودن آقا پس قول بده پسري خوبي باشي و به موقع بياي تو بغل مامان


عاشقتيم زندگي ما


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)