آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

یک ماهگیت مبارک فرشته

1391/10/2 22:29
نویسنده : مامان كتي
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان عاشقتمممممممممممممم

تولد یک ماهگیت مبارک گل من

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتت

به خاطر تک تک این 31 روز که با مهدیار بودم شکرررررررررر

مهدیار مامان باورم نمیشه خدا همچین نعمتی رو به من داده عزیز دلم تو تمام این مدت در کنار تو بدون برام مثل رویا بوده عزیزم

باورم نمیشه یه ماهه از مامان شدنم میگذره و یه ماهه کنار تو و بابا مهدی شدیم یه خانواده کامل بابا مهدی عاشقته مهدیار و تو این مدت با اینکه کنارش نیستیم هر روز تماس میگیره و عاشقانه منتظرته تا بری پیشش

مهدیارممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بازم میگم یه ماهگیت مبارک عزیز دل مامان و بابا

الان که دارم مینویسم تو مثل فرشته ها خوابیدی مامان

عاشقتیممممممممممممممممممممممممم همگی

(من،بابا مهدی،مادر جون،پدر جون،مامان گل،عمو حمید رضا،خاله سارا،خاله ثریا،خاله زی زی)

دوستت داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)