آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

ما،مهدیار،زندگی...

1391/8/13 13:37
نویسنده : مامان كتي
439 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه یه معذرت خواهی از دوستای نینی وبلاگی و نینی سایتی که این مدت با کامنت هاشون منو شرمنده کردن

 

تقریبا همه میدونن که ما الان اصفهانیم و این یکی از دلایلی هست که کمتر میام نت و بطبع نتونستم آپ بزنم اون روزم که اومدم و کلی نوشتم و پرید و واقعا حالم گرفته شد واسه همین دیگه حوصله آپ زدن نداشتم و اما...
تو این مدت که ننوشتم اتفاقات زیادی رخ داده :

اول از همه باید بگم اتفاق بد اینه که متاسفانه پدر بزرگ بابا مهدی فوت کردن که از همین جا بازم به مهدی عزیزم و خانوادش تسلیت میگم و امیدوارم هرگز غم نبینن و همیشه شاد باشن و از خدای مهربونم برای بابابزرگ طلب مغفرت و آرامش میکنم
روحشون شاد...
اتفاق بعدی که بسیار خوشایند  هست رفتن پدر بزرگ و مادر بزرگ من به مکه مکرمه هست الان که دارم مینویسم دیروز عید قربان بوده و اونا رسما حاجی شدن الهی که حجتون قبول باشه فرشته های من اینم یه عکس از حاج بابا و ننه حاجی تو اتوبوس  مخصوص که عازم فرودگاه هستن الهی که به سلامتی برگردین و حجتون قبول باشه انشالله


اینم چند تا عکس خوشگل که خاله ها برامون گرفتن از سفری که به شمال داشتن و مارو شرمنده کردن
مرسی خاله سارا و ثریا و نونا جون که به یاد ما بودینماچماچماچماچ

قلباینم مهدیار به زبون کره ایقلب

 

خاله سارا در حال هنر نمایی

ههههههههه


و اما عشقم مهدیارم........
مهدیار ما این روزها صدها بار شیرین تر  از بهترین و ناب ترین عسل های دنیا شده و من خدای مهربونم رو هزاران مرتبه شاکرممممممم که این فرشته رو از آسمون برامون فرستاد.
هر روز صبح که از خواب بیدار میشم و صورت ماهشو میبینم میگم خدایا شکر ، شکر که منو لایق مادری این فرشته دونستی خدایا هر کی دلش نی نی میخواد به حق خوبیهات دامنش رو سبز و دلشو شاد کن این دعای همیشگی منه مخصوصا برای دوستای گل نی نی سایتیم (نرگس،مهسا،فاطمه،ملیح،بهار)و همه اونایی که اسمشمون یادم رفته

قلبالهی آمینقلب


مهدیارم امروز دقیقا پنج ماه و ده روز داره و من باداشتنش غرق خوشبختی ام و ممنونم از خدایی که این نعمت رو به ما داد شاید اگه به عدد تمام ستاره های آسمون و ماهی های دریا ، شن های بیابون شکر گذاری کنم بازم کم باشه که حتما هست
پس


خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررر


مهدیار یه بار فقط غلت زده ههههههههههه ودیگه تکرار نکرد
از 27 این ماه دارم غذای کمکی بهش میدم و قطره آ+د همچنین در کنارش قطره آهن رو شروع کردم رژیم غذای کمکی طبق دستور دکترش(صبح:سرلاک و بسکوییت و نصف زرده تخم مرغ ،عصر آبمیوه ، وشام سوپ)هست
البته زیاد سوپ دوست نداره وبا سختی میخوره همچنین با آبمیوه میونه نداره و خیلی کم میخوره خدا کنه عادت کنه و بهتر بتونه با غذاهای کمکیش کنار بیاد انشالله
مهدیار همچنان دستاش رو تو دهنش میکنه و نه تنها دستاش بلکه هر چی کنارش و دم دستش باشه مستقیم میفرسته ته حلقش خخخخخخخخخ و بعدم حالت تهوع میگیره هههههههههقهقهه
دیگه به صداها واکنش نشون میده وقتی خوشحاله با بیرون ریختن لثه های بی دندونش که الهی قربونشون بشم خوشحالیشو نشون میده
ماشالله داری مامان عشقمممممممممممممم


و اما عکس...

اولین لباس های زمستونی عشقم

 

 قربون خودت و لباسات عشققققققققققققققققق

 

 اینم سوپ آقا مهدیار در حال آماده شدن

 

 مهدیارررررررررر در حال خوردن به بهزبان

تو بغل مامان گلقلب

و در آخر

مهدیار روز بازی

ایران - کره جنوبی

فایتیگگگگگگگگگگگگگ

ماشالله داری مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان عسل
8 آبان 91 13:31
الهی الهی!
منو مردوندی خاله جونم!
مهدیار میگه: من فوتبالیست نیستم ولی فوتبالیستها رو دوست دارم!
ایشالا که به سلامتی مادر بزرگ و پدر بزرگ برن و برگردن و زیارتشون قبول حق باشه.
آوازه ی مهدیار تا ساحل دریا هم که رسیدهههههههههه!
دوشتون دالمممم!


هههههههههههههه مرسی خاله مهربون که همیشه مارو شرمنده میکنی
ما هم دوستتون داریممممممممممممممممم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم مامان عسل
8 آبان 91 13:32
لباس زمستونی هات خیییییییییییییییلی نازن عزیزممممممم.
غذا خور هم که شدی عزیزم مبارک باشه.


مرسی خاله بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مجی
8 آبان 91 18:00
سلام کتی جونم خدا روشکر که خوبی و مهدیار خاله هم خوبه گلم فدای غذا خوردنش بشم من بخدا دلم لک زده بود برا عکسش ماشالا داره مهدونه ی خاله وبابت پدر بزرگ همسری تسلیت میگمو امیدوارم حج مادر بزرگ پدربزرگتون قبول باشه

راستی ماهان میگه دد و بابا و آبهههههههههه فداش بشم ایشالا حرف زدن مهدیار دوستون دارم بوسسسسس


خدا نکنه خاله مجی ما که مثل همیشه شرمنده مهربونیاتیم
ممنونم بابت لطفت
الهی ای جانمممممممممممممممممم ماهان گلی ماشالا داری عشق خاله
سمانه
9 آبان 91 9:56
سلام عزیزم ماشالله به مهدیارررررر عزیز


سلام گلم مررررررررررررررسی
شادي
9 آبان 91 13:00
به به ...
چه اتفاقات خوبي .

مبارك باشه .

بوس براي مهديار خاله


ممنونم خاله شادی همیشه مهربووووووووون
مینا مامی لیانا
10 آبان 91 13:17
عزیزمممممم دلم تنگ شده بوددددددد غذاخور شدنت مبارک عزیز دلم ایشالا همیشه سلامت و شاداب باشی گل قشنگم لباس زمستونی ها هم خیلی خوشگلن و تو تن آقا مهدیار خوشگلتر هم میشن


فدای مهربونیات مینا گلم
ممنونم عزیزممممممممممممم زنده باشی
دوستتون داریم
اليناز
11 آبان 91 15:23
ماشالله به مهديار عزيزم. مباركه غذاخور شدنت خاله جون

كتي جون خدا رحمت كنه پدر بزرگ همسرت رو انشالا با حضرت علي(ع) محشور بشن.

انشالا مادربزرگ و پدر بزرگت هم با زيارت قبول برگردن و به زودي روزي خودتون بشه

عيدتون هم مباركككككككك



مررررررررررررررررسی الی همیشه مهربونممممممممم
فدات بشم
الهی که کنجدی سالم و سلامت به موقع بیاد تو بغلت عزیزممممممممممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

صحرا
12 آبان 91 16:01
سلاااااااااااااام
دلم واستون تنگ شدهههههههههههه

بووووووووووووووووس






عزیزمییییییییییییییییییییییییییی ما هم دلمون برات تنگ شدددددددددددده جیگر
پیش ما بیا هههههههه
یاسی خاله هیلدا
12 آبان 91 21:08
جیگلتووووووووووووووووو .
خوشگل
بابا ایول به خاله هااااااات خیلی خوب کره ای یاد گرفتن .من تازه تو کلاس یاد گرفتم بنویسم
خدا رحمت کنه بابا بزرگ بابایی رو


ممنونم یاسی گلممممممممممممممممم
ههههههههههههههههه آره بابا اینا یه پا کره ای هستن
اوپام گانگ نام استایلن ههههههههههه


زنده باشی خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
مامان تنها
16 آبان 91 23:20
الهی قربونش برمممممممممممم
ماشالله
دلم برات تنگ شده


خدا نکنهههههههههههههههههه
ما هم همین طور