آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

من و محرم و مهديار شش ماهه

1391/10/12 0:29
نویسنده : مامان كتي
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر محرم

سلام بر حسين(ع)

 

سلام بر عزاداران حسين(ع)

دوباره ماه محرم اومد و كوچه و خيابون پر شده از پرچمهاي عزاداري ميرم بيرون مردم سياه پوشن،ديوارها سياه پوشيدن و دلامون شده حسينيه از وقتي خودمو شناختم تو ماه محرم لباس سياه تنم بود مامانم ميگفت: برات نذر كردم ماه محرم لباس مشكي بپوشي و من هميشه با شنيدن صداي سنج و طبل و ديدن زنجير زن ها دلم پر از شور ميشد،هميشه از بچگي دست تو دست مامان و بابا ميرفتيم دسته هاي عزاداري رو تماشا ميكرديم خيلي كوچيكتر كه بودم يه جفت زنجير داشتم با خودم ميبردم و كنار دسته ميايستادم زنجير ميزدم واسه همين خيلي دوست داشتم پسر بودم و ميتونستم برم توي صف بين زنجير زن ها وايسم اما ...
خلاصه اينكه من با عشق مولا حسين(ع)  بزرگ و بزرگ تر شدم،هميشه تا قبل از اين با شنيدن روضه آقام علي اصغر(ع)منقلب ميشدم و خيلي اشك ميريختم اما امسال انگار يه جور ديگست يه جور غريب، شش ماهه مولا  تو صحراي كربلا بالاي دستاش تير به گلوي  تشنه اش ميخوره و من شش ماهمو بغل گرفتم دارم بهش شير ميدم.
فردا مهديار من شش ماهه ميشه براش نذر كردم اگه قابل باشيم تا هفت سال لباس سقايي به تنش بپوشونم و ببرم تو هيات امام حسين (ع) و بعدشم كه خودش انشالله بزرگتر شد هر سال بره تو هيات مولا غلامي بكنه انشالله...
دلم يه جوريه آشوب و بلواييه  وقتي بهش فكر ميكنم ديوونه ميشم  فداي دل شكسته ات بشم خانوم رباب چه كشيدي تو صحراي كربلا وقتي علي اصغر شش ماهت از فرط تشنگي گريه ميكرد و شما حتي نميتونستي چند قطره شير بهش بدي وقتي به اون لحظات فكر ميكنم ديگه نميتونم جلوي اشكامو بگيرم ناخداگاه با ديدن شير خوردن مهديار اشكام سرازير ميشه. 
يا امام حسين(ع)شما رو قسم ميدم به حق شش ماهتون از خداي مهربون بخواه  دامن همه منتظراي ني ني رو  سبز كنه.انشالله. دوسال پيش  دوست و همكار خوبم ازم خواست تو يه روضه شركت كنم به نام گهواره حضرت علي اصغر(ع) همون جا از خدا خواستم يه بچه سالم و صالح نصيبم كنه كه شكر خدا سال بعدش يعني پارسال وقتي شركت كردم مهديار تو دلم بود و امسال انشالله تو بغلمه ، فداي  دستاي كوچيكت يا بابالحوائح يا علي اصغر(ع) كه حاجت هاي بزرگي رو باهاشون ميدي.

 

پ.ن: فردا بايد مهديار رو ببرم براي واكسن شش ماهگيش خدا كنه زياد اذيت نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسیم مامان ثمین
26 آبان 91 21:47
کتی جان زیبا نوشتی

انشا الله به حق شش ماهه این ماه مهدیار گلم همیشه همیشه سلامت باشه ....



ممنونم گلم
روي ماه ثمين عزيزمو ميبوسم
التماس دعا
سمیرا مامان ترنم
27 آبان 91 0:19
تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را , میان ربنای سبز دستانت دعایم کن !


فدات بشم
من محتاج دعام
سمیرا مامان ترنم
27 آبان 91 0:21
خیلی متن زیبا و با احساسی بود.اشکم در اومد کتی جون...........خدا مهدیار نازنین را حفظ کنه....

کجاست آزادمرد دشت نینوا که ببیند آوای بلندش در طنین فریاد عزادارانش به گوش میرسد؟

حسینیان ...

محرم با همه شور و نوایش آمد ................

هر که دارد هوس کربُ بلا بسم ا....


ممنونم مهربونممممممممممممممممممممممممم
خدا ترنم بانو رو برات نگه داره
مامان تنها
30 آبان 91 0:09
قربون مهدیار خوشگلم برمممممممممم
مهدیار به مامان بگو برای نی نی منم خیلی دعا کنه
منتظرم که حتما این ماه بیاد تو دلم


خدا نكنه خااااااااله جون
انشالله انشالله همين ماه ني ني ناز و سلام بياد تو دلت فاطمه گلي
آمين
مینا مامی لیانا
30 آبان 91 15:20
کتی جان اشک مارو هم درآوردی ...
آلهی آمین به دعاهای آخرت....
التماس دعا دارم ازت توی این ایاممم...
مولا حسین نگهدار مهدیارم و همه بچه ها باشن انشالله....


فداي تو بشم ميناي عزيزم
خداي مهربون ليانا گلي رو برات نگه داره انشالله
آمين
همراز مامان ایلیا
2 آذر 91 0:39
الهییییییییییییییی خدا مهدیارجون رو سالم و صالح حفظ کنه برات عزیزم.کتی جون تو این ایام خیلی دعامون کن.


فدات بشمممممممممم همراز عزيزم
خداي مهربون نگهدار همه بچه ها بخصوص ايليا جونم باشه
ممنونم كه به ما سر ميزني
سارهـــ .
2 آذر 91 1:44
آخی... تو محرم امسال مهدیار 6 ماهه است..!
....
چقدر دلسوزه...



هي آره خيليييييييييييييييييييييي
درنا(مامان محمدرهام)
3 آذر 91 1:03
عزیییییزم چقدر زیبا نوشتی
چقدر مهدیار بااین لباس علی اصغر ناااااااز شده
التماس دعااا


فداي مهربونيات عزيزم
محتاجيم به دعا
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس براي محمد رهام گلم
سمان مامان آرشیدا
3 آذر 91 17:48
عزیزم چقدر دلنشین نوشتی.
ایشاللا مهدیار عزیز و همه نینیها همیشه سالم باشن.
این روزها ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.


ممنونم سمان عزيزم
آمين به دعاي قشنگت
مختاج دعاييمممممممممم
شادي
5 آذر 91 19:12
علي اصغر حسين نگه دارت مهديار عزيزم .

كتي جان آمين براي دعاي زيبات .


فداي تو شادي عزيزممممممممممممممممم
ممنونم زنده باشه گل بهاري خاله
مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:21
قشنگ نوشتی حالتو کتی جونم.
خدا شما رو در پناه امام حسین حفظ کنه.
آمین


ممنونم عزيزمممممممممممممم

همچنين شمااااااااا