آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

اين روزها فقط خدا رو شكر ميكنم...

1391/9/18 23:20
نویسنده : مامان كتي
389 بازدید
اشتراک گذاری

مهديار مامان

شيرين تر از عسل من

پسر گلم، عشقم،اميدم،آرزوم،هستي من،همه زندگيم...

 

 

اين روزها فقط و فقط خدا رو شكر ميكنم و از ديدن شيرين كاريهات مست ميشم،وقتي با تمام توانت داري با اون لثه هاي بي دندونت به عروسك هويجي محبوبت فشار مياري،من خداي مهربونمو شكر ميكنم...


 


وقتي كه اسباب بازيهاتو خراب ميكني من بازم،خدا رو شكر ميكنم...





وقتي ميبينم عاشق گلدوزي قورباغه روي بالشت هستي و با تمام وجود ميخواي گازش بگيري،خدا رو شكر ميكنم...


 

 

 

وقتي بعد از سالها كه آرزوشو داشتم ميتونم لباس سقايي كه برات خريدم و دوختم رو تنت كنم و ببرمت دسته هاي عزاداري تماشا كنيم،خدا رو شكر ميكنم...

 

 

 

 

 


وقتي با خودم ميبرمت محل كار سال قبلم بين دانش آموزام  ميشيني در حالي كه پارسال تو دلم بودي و الان تو بغلم،خدا رو شكر ميكنم...



وقتي ميبينم عاشق عكس ني ني روي قطره ويتامين آ+د هستي و ميفهمي چيه،خدا رو شكر ميكنم...


 

وقتي با ديدن ليوان زرد آبخوريت كه هنوز ياد نگرفتي باهاش آب بخوري و فقط خودتو خيس ميكني ذوق زده ميشي و ميخواي گازش بگيري، خدا رو شكر ميكنم...

 

 

وقتي براي اولين بار غلت ميزني به تنهايي، من خدا رو شكر ميكنم...

 

 

 

وقتي ميبينم امروز شست پاتو توي دهنت كردي عاشقت ميشم و خدا رو شكر ميكنم...

 

 

وقتي به سختي ميشيني و من و بابا مهدي با ترس مواظبتيم و تو  با هيجان تمام به چراغهاي رنگي هواپيما ايرباست نگاه ميكني و ميخواي بگيري و داغونش كني،من خدا رو شكر ميكنم...

 

 

وقتي براي اولين بار بعد تولدت بدون اينكه روي پاهام لاي لايت كنم از فرط خستگي  در حال خوردن پوره ميوه تو كرير خوابت ميبره،من خدا رو شكر ميكنم...

 

 

 

وقتي با ديدن تابلوهاي عكست روي ديوار ذوق زده ميشي و تا من ميگم مهديار اين كيه؟ ميخندي و ذوق ميكني، من خدا رو شكر ميكنم ...

 


 

حتي حتي حتي

وقتي كه ميبينم دست خوشگلت زخم شده و خراش برداشته و من متوجه نشدم،بازم خدا رو شكر ميكنم كه به خير گذشت...

 


من فقط و فقط اين روزها خدا رو شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررر ميكنم

خداجونم شكرت

منو لايق داشتن اين فرشته دونستي

 

قلبقلبقلبقلبقلبعاشقتمقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سارا
18 آذر 91 23:27
سلااااااااام سلامممممممممم بعد مدتها کامنت میذارم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عشقققققققققققققققممممممممم کلی ذوق کردم از دیدنت
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررت


مرسيييييييييييييييييييي خاله سارا
دلممون براي كامنت هات تنگ شده بود
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سمیرا مامان ترنم
18 آذر 91 23:47
ماشالله................چه قدر ناز شدی عزیزم...چه قدر بزرگ شدی....خدا حفظت کنه گلم.........واقعا جای شکر هم داره...........خدایا شکرت....

کتی جونم خیلی متن قشنگی بود........عروسک هویجی را که دیدم یادم افتاد به عروسک غاز ترنم...خیلی دوسش داشت اما گم شد.......عکس دسته های عزاداری خیلی قشنگ بود...



ممنونم سميرا جونم
زنده باشي
خدا ترنم بانو رو برات نگه داره
الهي اره يادمه عروسك غازش الهييييييييييييي
الي مامان يه فرشته
18 آذر 91 23:52
واقعا همه اينهايي كه گفتي جاي شكر داره كتي جون. يه لحظه بودن با اين فرشته‌ها به تمام دنيا مي‌ارزه.

مهديار خوشگلم عاشق اون عكست شدم كه داري پوره ميخوري

خاله جون شانس آوردي نزديكم نبودي وگرنه ميچلوندمت

دوستت دارم عزيزم.


ممنونمممممممممممممممممم عزيزم
خدا كنجدي رو برات نگه داره
اره واقعا شكر ميكنم
البته گمونم همه مامان ها همينن
الهي كه به سلامتي عشق كنجدي رو بغل بگيري
آمين

مامان قندک
19 آذر 91 1:09
خدارو شکر هزاران بار

الهی که همیشه سلامت باشه این گل پسر و پر جنب وجوش و موفق و سربلند






ممنونم سميه جونممممممممممم
خيلي لطف ميكني هميشه به ما سر ميزني گلم
بوسسسسسسسسسسسسسس براي ايليا جونم
پری
20 آذر 91 8:47
خدا حفظش کنه کتی جون
هزار ماشالله بزرگ و خواستنی شده
ببوسش


مررررررررررررسي عزيزم
خدا گلتو نگه داره واست
مریم مامان عسل
22 آذر 91 1:26
خدا مهربونی کرد
تورو سپرد دست خودم
دستتو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم....

عاشقانه هاتون پایدار عزیزای دلم.
یه عالمه دوستتون دارم


مرررررررررررررررررررسي خاله مريم جونم
ما هم دوستتون داريم
مینا مامی لیانا
22 آذر 91 17:43
عزیزمممممممممم قربونت برممم چه عکسای قشنگی چه گل پسر قند عسلی کلی کیف کردم از دیدن عکسا و ناراحت برای خراش دست خوشگلت
اما به قول مامان کتی همه و همه خداروشکر خداروشکر .
عزیزم حضرت علی اصغر نگه دار و یار و یاورت باشن انشالله


مرسي ميناي عزيزمممممممممممممم
خداي مهربون ليانا گلي رو برات نگه داره عزيزم