آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

دوستت دارم مهدي من(آخرين نوشته هاي كتي در بارداري)

1391/9/30 14:28
نویسنده : مامان كتي
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عشق مامان قلب

ديگه اين روزها روزهاي آخره خدا بخواد

اين اخرين نوشته هاي من در دوران شيرين و خاطره انگيره بارداريه دلم براي اين روزها براي لگد زدن هات و براي دلبري كردن هات، سكسكه هات، براي اون دستاي كوچيكت كه يهو از پهلوهام ميزنه بيرون براي همشون تنگ ميشه واي مهديار امروز ياد اون روزي افتادم كه براي اولين بار بي بي چك من مثبت شد خيلي خاطره انگيز بود خيلييييييييييييييي مهديارم

وقتي فهميدم تو جوجوي من تو دلمي انگار خدا همه دنيا رو به من داده بود من و بابا مهدي سر از پا نمي شناختيم چه روزي بود هيچ وقت از يادم نميره ششم ماه مهرررررررررررررررر

يعني دو روز بعد تولدم شب ميلاد خانم فاطمه معصومه(س)

 

 


تو اين تقريبا 9 ماه روزهاي شيرين زيادي داشتيم باهم همين طور روزهاي پراسترس روزهايي كه ميخواستم برم صداي قلبتو بشنوم ، آزمايش غربالگري ، سونوها و ازمايش ها

اون دو دفعه اي كه تكون نميخوردي و ما رو ترسوندي

همش براي من الان مثل يه فيلمه كه جلوي چشمام رد ميشه و از همشون خاطره هاش مونده

مهديارم بايد برات اعتراف كنم كه توي اين مدت بارداري باباي مهربونت مثل يه فرشته تمام سعيشو كرد تا من و تو سالم باشيم و راحت و بتونيم اين دوران رو بگذرونم

 

 

شايد الان وقتشه تا يكم از بابا مهدي قدرداني كنيم

بهش بگيم چقدر عاشقشيم و چقدر دوستش داريم و زندگي بدون اون حتي براي يه لحظه برامون معنا ندارهخجالت

و خدارو شكر كنيم من به خاطر داشتن تو و مهدي همسر گلم و تو به خاطر داشتن يه همچين پدر مهربوني

خدايا شكرررررررررررررررررتلبخند

فردا انشالله مامان گل و خاله سارا ميان پيشمون(خاله ثريا و خاله زي زي چون امتحان داشتن متاسفانه نشد بيان و من خيلي ضد حال خوردم)ناراحتناراحت

فردا براي اخرين بار انشالله بايد برم مطب خانم دكتر براي چكاب تقريبا كارامونو كرديم نامه بيمه رو بابا مهدي گرفته منم همه آزمايش ها و نامه ها سونو ها آماده كردم براي روز چهارشنبه گذاشتم تو يه پوشه

ما الان فقط منتظر اومدن گل باغ زندگيمون هستيم كه انشالله به سلامتي بياد تو بغلمون

 

مژهنیشخندخجالتبرامون دعا كنينخجالتنیشخندمژه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)