آقا مهديار آقا مهديار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ღ♥ღ`*•مهديار فرشته زندگي ما•*´ღ♥ღ

عشق من 3 ماهه شد(مهربون معبودم شكرررررررر)

1391/10/12 0:16
نویسنده : مامان كتي
642 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عشق من 3 ماهه شديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

خدايا شكرررررررررررت

خدايا باورم نميشه كه 3 ماهه منو لايق مادر بودن دونستي،خدايا عاشقتمممممممممممممم خدايا ممنونتم مهربون معبود من،حالا كه فكرشو ميكنم ميبينم اين 3 ماه مثل باد گذشت و من چقدر خوشبختم كه فرشته اي مثل تو رو دارم

بابا مهدي امروز اداره بود وقتي عصر اومد خونه ديدم يه جعبه شيريني خريده به مناسبت تولدت، مامان گل و خاله ها زنگ زدن و تبريك گفتن بهت 

من تعجب كردم گفتم واي مگه يادتون بود؟؟؟؟؟؟ مامان گلم جواب داد:

مگه ميشه تولد عشقم باشه يادم نباشهقلبقلبقلبقلب

خيلي خوشحال شدم و خدارو شكر كردم به خاطر داشتن تو و باباي مهربونت و خانواده ي بهترينم

دوستتون دارممممممممممممممممممممممممممممممممم


 

 

 

براي ديدن عكسهاي آقا مهديار تو تولدش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسیم مامان ثمین
28 مرداد 91 3:41
مهدیار خاله مبارکه 3 ماهیگ ...
الهی حضرت مهدی همیشه یاورت باشه خاله...
انشا لله تولد 300 سالگیت




مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسي
انشالله
مامان قندک
28 مرداد 91 3:42
الهی که 130 ساله بشی عزیزممممممممم

الهی که خدا تو رو برای بابا و مامانت و اونا رو برای تو نگهداره

همیشه خوش باشی مهدیار جون

بوسسسسسسسسسسسسس



مرسي خاله مهربونممممممممممممممممممم
اليناز
28 مرداد 91 3:44
قربونت برم خوشگل خاله

مبارك باشه سه ماهگيت

انشالله 120 سالگيت رو جشن بگيري


خدانكنه خاله جون
انشالله ني ني شما هم به موقعش بياد توبغلت مهربونم
مامان تنها
28 مرداد 91 3:48
مبارک باشه مهدیار خالهههههههههههههه

ماشالله هزار ماشالله آرنولدی شدی واسه خودش.
هزارالله اکبر
ایشالله 30000000000000000000000000
ماهگیش رو جشن بگیرید


مرسي فاطمه مهربونم
انشالله ني ني شماااااااااااااااا به زودي
مریم مامان عسل
28 مرداد 91 6:37
وای کتی جون مو به تنم راست شد تیتر این پستو خوندم!
واقعا سه ماه گذشت؟؟؟؟
باورش سخته که چقدر زود سه ماه شد
مهدیار هر روز داره شیرین تر و زیباتر از روز قبل میشه فداش شم.
هزار ماشالله
هزار الله اکبر
خدا حفظت کنه از چشم بد عزیز خاله مریم
گوله نمک من!
سه ماهگیت مبارک عشقم.
خیییییییلی خاطرتونو میخوام.



ههههههههههههههههه مريم ترسيدم اول كامنتت رو خوندم
ههههههههههههههههه
عاشقتم مهربونم خودمم باورم نميشه
بچه ها زود بزرگ ميشن و ما بزرگتر و در نهايت اونها جوون ميشن و ماپير
از اين همه محبتي كه به من و مهديار داري واقعا ممنونم و تو رو مثل خواهر خودم دوست دارم
عسل بانو هم جاي خود داره
عشقه
دوستتون داريممممممممممممممممممممممم
الهه
28 مرداد 91 17:31
عزیزم تبریک میگم 3 ماهگی پسر گلتونو، امیدوارم همیشه زیر سایه خدای مهربون شادو سلامت باشید و از وجود پسر ماهت لذت ببرید.التماس دعا


ممنونممممممممممممممم از دعاهاي خوبتون
مهتاب
29 مرداد 91 2:55
´´´´´´´´´¶¶
´´سلام´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
عید برشما مبارک

تبریک برای سه ماهگی گلت




ممنونم عيد شما هم مبارككككككككككك
مرسي كه هميشه ياد ما هستين
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

زری مامی سارا
29 مرداد 91 12:45
تولد سه ماهگیت مبارک گلم انشالله 120ساله بشی
بووووووووس


ممنونم مهربونممممممممممممممممممممممم
بوس براي سارا جونم
زری مامی سارا
30 مرداد 91 13:34
کتی جونم همون روز دوباره رفتم به سه نفر رای دادم.
انشالله مهدیار گلی اول میشه هوووووورا


مرررررررررررررررررسي گلم فداي مهربونيات
دوم شد ههههههههه
دردونه مامان
31 مرداد 91 17:15
سلام عزیزم اگر یادت باشه من همون همزادتم البته اگر یادت باشهخوشحالم که نگرانیات الکی بودو مهدیار جون به سلامتی به دنیا اومد خدا حفظش کنه خیلی شیرینه


هههههههههههه
سلام ميدونم فريب جون شناختم
مگه ميشه يادم بري
آره منم خوشحالم الحمدالله
بوسسسسسسسسسسسسسسسس براي مهراس جيگر
مامان آیدین
1 شهریور 91 23:52
ماشاا... هزار ماشاا... چه نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه


ممنونمممممممممممممم مهربونم زنده باشي
خدا آيدين جون رو برات نگه داره
تینا(مامی حسام و مهرسا)
2 شهریور 91 1:43
3 ماهگی آقا مهدیار مبارککککککک
شله زردتم خیلی خوش آب و رنگ شده...به به
ای جانممممم به این پسمل خوش تیپ...


ممنونممممممممم لطف داري عزيزم
خداي مهربونم گلاتو نگه داره
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نگار
4 شهریور 91 23:33
سلام

مهديارخاله سه ماهگيت مبارك انشالله كه خداحفظت كنه براپدرمادرت

هزارماشالله به روي ماهت گلم بوسسسسسسسسسسسسسسس


مرسي آزاده جونمممممممممممممممممم
بوس براي نگار گل خاله
خاله ثریا مهمان شما
9 شهریور 91 11:06
مهدیارررررر خالههههههه تولد 3 ماهگیت مبارک عزیزمممممم
بوسسسسسسسس


مقسي خاله
ههههههههههههههههههههه
خاله سارا
10 شهریور 91 2:24
عشق خاله تولدت 3ماهگیت مبارک انشاا... 300ساله بشی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس



وااااااااااي ممنونم خاله مهربونم
ايشالااااااا هههههههههه
سمانه
23 شهریور 91 9:58



مرسي سمانه عزيزم